• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

نابالغ بچہ یا بچی کی حجامت کا حکم اور طریقہ

استفتاء

1۔ نابالغ بچہ یا بچی جس نے عمرہ یا حج کیا تو اس کی حجامت کے بارے میں کیا حکم ہے؟

ذوالحجہ کا چاند نظر آنے کے بعد احرام باندھنے سے  پہلے حجامت کا حکم

2۔ مکہ مکرمہ میں جب ذو الحجہ کا چاند نظر آ گیا تو حاجی حضرات حج کا احرام باندھنے سے پہلے حجامت کرا سکتے ہیں یا نہیں؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

1۔ نابالغ بچہ یا بچی کی حجامت میں وہی طریقہ اختیار کیا جائے جو بڑوں کی حجامت میں اختیار کیا جاتا ہے۔ تاہم نابالغ بچہ یا بچی کے بارے میں یہ حکم وجوبی نہیں ہے صرف استحبابی ہے۔

في غنية الناسك (84):

و إحرام الصبي ينعقد غير لازم فلا يلزمه المضي فيه، فلو فسخه أو ترك أركان الحج كلها أو بعضها أو ترك واجباته كذلك لا جزاء عليه و لا قضاء.

و في مناسك ملا علي القاري (37):

(فلا يجب على صبي) أي مميز أو غير مميز (فلو حج) أي مميز بنفسه أو غير مميز بإحرام وليه(فهو نفل) أي فحجه نفل لا فرض، لكونه غير مكلف، فلو أحرم ثم بلغ فلو جدد إحرامه يقع عن فرضه و إلا فلا.

2۔ ذو الحجہ کا چاند نظر آنے کے بعد احرام باندھنے سے پہلے حاجی حجامت کروا سکتے ہیں۔ لیکن نہ کروانا مستحب ہے اور یہ استحباب کا حکم بھی صرف اس حاجی کے لیے ہے جس نے قربانی کرنی ہو، قربانی خواہ دم شکر کی ہو یا مالداری کی وجہ سے واجب ہونے والی  قربانی ہو۔

في الحديث:

أن النبي صلى الله عليه و سلم قال إذا رأيتم هلال ذى الحجة و أراد أحدكم أن يضحي فليمسك عن شعره و أظفاره. (مسلم: رقم الحديث: 1977)

و في رد المحتار (3/ 77):

فهذا محمول على الندب دون الوجوب بالإجماع.

و في غنية الناسك (68):

فإذا أراد أن يحرم يستحب له قبل الغسل كمال التنظيف بأن يقص شاربه و يقلم أظفاره و ينظف إبطيه أو يحلقهما و يحلق عانته أو ينتفها.

تنبيه: و ينبغي أن يستثنى منه من يحرم في العشر و هو يريد التضحية، فإن المستحب لمن يريد التضحية أن لا يأخذه شعره و لا يقلم ظفره في العشر حتى يضحي لما في صحيح مسلم إذا دخل العشر و أراد بعضكم أن يضحي فلا يأخذن شعراً و لا يقلمن ظفراً…… فقط و الله تعالى أعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved