• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

جادو کروانے والے کا حکم

استفتاء

مفتی صاحب عرض یہ ہے کہ اگر کوئی شخص کسی جادو کرنے والے سے اپنا کوئی کام کرواتا ہے یعنی وہ کسی کا دل اپنے لیے مسخر کرواتا ہے اور  جادوگر کوئی حرام کام کرتا ہے یا ایسے طریقے سے کام کرتا ہے جو کفر یا شرک ہے تو  جو شخص کام کروا رہا ہے  وہ کافر ہوگا یا مشرک یا صرف  مرتکب کبیرہ ؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

کسی کا دل مسخر کرنے کیلئے جادو کروانا حرام ہےتا ہم اگر جادوگر ایسے طریقے سے کام کرے جس میں کفر ہو یا شرک ہو تو اس سے جادوکروانے والا کافریا مشرک نہ ہوگا۔البتہ  وہ سخت گناہ گار اور کبیرہ گناہ کا مرتکب ہوگا۔

توجیہ:جادو کرنا اور کرانا کفر نہیں بلکہ جادو کرتے ہوئےکفریہ کلمات،کفریہ افعال اور کفریہ اعتقادات اختیار کرنا  اور ان کا ارتکاب کفر ہےمذکورہ صورت میں چونکہ جادو کروانے والا  خود کسی کفریہ کلمہ ،فعل یا عقیدہ کا مرتکب نہیں ہوتا لہذ ا جادوگر  کے کفریہ یا شرکیہ فعل سے جادو کروانے والا کافر یا مشرک نہ ہوگا۔

شرح فقہ اکبر لملا علی القاری(ص:239)میں ہے:

 فقد قال الشيخ ابو منصور الماتريدى: القول بان السحر كفر على الاطلاق خطا بل يجب البحث عنه فان كان رد ما لزمه في شرط الايمان فهو كفر والا فلا ،فلو فعل فيه هلاك انسان او مرضه او تفريق بينه وبين امراته وهو غير منكر لشيء من شرائط الايمان لا يكفر لكنه يكون فاسقا ساعيا في الارض بالفساد فيقتل الساحر والساحرة لان علة القتل السعي في الارض بالفساد وهذه العلة تشمل الذكر والانثى واما اذا كان سحرا هو كفر فيقتل الساحر لاالساحرة لان علة القتل الردة والمرتدة لا تقتل كذا ذكره صاحب الارشاد في الاشراق ونقله القونوى به.

رسائل ابن عابدین(2/302)میں ہے:

 والحاصل ان نفس السحر ليس كفرا عند الحنفية كالشافعية بل لا يكفر صاحبه به ما لم يقترن بمكفر ولذا نقل فى تبيين المحارم عن امام الهدى ابي منصور الماتريدي ان القول بان السحر كفر على الاطلاق خطا ويجب البحث عن حقيقته فان كان فى ذلك رد ما لزم فى شرط الايمان فهو كفر والا فلا انتهى ……

التنبيه: قد علم بما قررنا ان السحر لا يلزم ان يكون كفرا ما لم يقترن بمكفر من قول او فعل او اعتقاد.

المنتقى شرح الموطا(7/ 118) ميں ہے:

(مسألة) :وأما من ليس يباشر عمل السحر، ولكنه ذهب إلى من يعمله له ففي الموازية ‌يؤدب ‌أدبا ‌شديدا، ووجه ذلك أنه لم يكفر؛ لأنه لم يوجد منه العمل فلذلك لا يقتل، ولكنه يستحق العقوبة الشديدة؛ لأنه آثر الكفر، ورغب إلى من يأتيه، ويفعل ما يقتضيه.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved