• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

کھڑے کھڑے پانی پینا

استفتاء

”نزال نے بیان کیا کہ وہ علی رضی اللہ عنہ کی خدمت میں مسجد کوفہ کے صحن میں حاضر ہوئے پھر علی رضی اللہ عنہ نے (پانی) کھڑے ہو کر پیا اور کہا کہ کچھ لوگ کھڑے ہو کر پانی پینے کو مکروہ سمجھتے ہیں حالانکہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو اس طرح کرتے دیکھا ہے جس طرح تم نے مجھے ا س وقت کھڑے ہوکر پانی پیتے دیکھا ہے۔“

کیا یہ حدیث ٹھیک ہے؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ حدیث ٹھیک ہے۔لیکن دیگر احایث میں کھڑے ہو کر کھانے پینے سے منع کیا گیا ہے اس لیے فقہاء اور شارحین حدیث نے لکھا ہے کہ آپ ﷺ نے جہاں کھڑے ہوکر پانی پیا ہے وہ امت کو یہ بتانے کے لیے پیا ہے کہ ضرورت کے موقع پر کھڑے ہوکر پینا بھی جائز ہے۔حضرت علی رضی اللہ عنہ  کا مذکورہ بالا عمل بھی اس مقصد کے لیے ہے ،تاکہ لوگوں کے سامنے عمل کا عذر کی حالت میں جواز رہے۔

صحيح البخارى (2/ 840)میں ہے:۔

عن النزال قال : أتي علي رضي الله عنه على باب الرحبة بماء فشرب قائما فقال إن ناسا يكره أحدهم أن يشرب وهو قائم وإني رأيت النبي صلى الله عليه و سلم فعل كما رأيتموني فعلت.

فتح البارى(3/ 493) میں ہے:۔

ثبت عن علي عند البخاري أنه صلى الله عليه و سلم شرب قائما فيحمل على بيان الجواز.

صحيح مسلم (6/ 110) میں ہے:۔

عن ابى سعيد الخدرى ان رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن الشرب قائما….

سنن الترمذى (3/ 199) میں ہے:۔

عن أنس (أن النبي صلى الله عليه وسلم نهى أن يشرب الرجل قائما . فقيل : الاكل ؟ قال : ذاك أشد).

رد المحتار (1/ 343) میں ہے:۔

(وأن يشرب بعده من فضل وضوئه ) كماء زمزم ( مستقبل القبلة قائما ) أو قاعدا ، وفيما عداهما يكره قائما تنزيها…..

فلذا اختلف العلماء في الجمع ؛ فقيل : إن النهي ناسخ للفعل ، وقيل : بالعكس ، وقيل : إن النهي للتنزيه والفعل لبيان الجواز .

عمدة القارى (15/ 67)میں ہے:۔

والصواب منها أن النهي محمول على كراهة التنزيه وأما شربه قائما فلبيان الجواز.

لامع الدرارى(2/207) میں ہے:۔

النهي للتنزيه والفعل للجواز وهو مختار النووي والسيد في حواشي المشكوة والسيوطي وغيرهم كما تقدم وهومختاراكثر اصحابنا الحنفية حتى ان الحلبي نقل عليه الاجماع.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved