• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

شوہرکاکھاناطلب کرنے پربیوی کانمازتوڑنا

استفتاء

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

ایک مسئلہ پوچھنا ہے کہ اگر بیوی نماز پڑھ رہی ہو اور شوہر کو بہت بھوک لگی ہو وہ  اپنی  بیوی کو کہے کہ نماز توڑ کر مجھے کھانا دو اور بیوی اس کی بات مان کر نماز توڑ دے تو کیا اس کا گناہ  شوہر کوہوگایا نہیں؟جب کہ نماز کاوقت باقی ہو اورقضاہونے کااندیشہ نہ ہو۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں بیوی  کانماز توڑنا جائز نہیں ہے اوروہ نماز توڑنےکی وجہ سے گنہ گار ہوگی۔ اورچونکہ گناہ کاحکم دینابھی گناہ ہے اس لیے شوہر بھی گنہ گار ہوگا۔

حاشية الطحطاوي:(ص:371) میں ہے:

(يجب قطع الصلاة) ولو فرضا ( باستغاثة) شخص (ملهوف) لمهم  اصحابه كما لو تعلق به ظالم او وقع في ماء اوصال عليه حيوان فاستغاث( بالمصلى) او بغيره قدر على الدفع عنه ولا يجب قطع الصلاة (بنداءاحد ابويه) من غير استغاثة لان قطع الصلاة لا يجوز الا لضرورة وقال الطحاوي هذا في الفرض وان كان في نافلة ان علم احد ابويه انه في الصلاة و ناداه لا بأس بان لا يجيبه وان لم يعلم يجيبه (ويجوز قطعها) ولو كانت فرضا (بسرقة) يخشى على (ما يساوي درهما) لانه ما لو قال عليه الصلاة والسلام قاتل دون مالك وكذا في ما دونه في الاصح لانه يحبس في دانق وكذا لو فارت قدرها او خافت على ولدها او طلب منه كافر عرض الاسلام عليه (ولو) كان المسروق (لغيره)اى غير المصلي لدفع الظلم والنهي عن المنكر (و) يجوز قطعها لخشية (خوف) من (ذئب) ونحوه (على غنم) ونحوها (او خوف تردى) اى سقوط (اعمى) او غيره مما لا علم عنده (فى بئر ونحوه) كحفيرة وسطح و اذا غلب على الظن سقوطه وجب قطع الصلاة ولو فرضا (و) هو كما (اذا خافت القابلة) و هي المراة التي يقال لها داية تتلقى الولد حال خروجه من بطن امه ان غلب على ظنها (موت الولد)او تلف عضو منه او امه بتركها وجب عليها تاخير الصلاة عن وقتها وقطعها لو كانت فيها (والا فلا بأس بتاخيرها الصلاة وتقبل على الولد) للعذر كما أخر النبي صلى الله عليه وسلم الصلاة عن وقتها يوم الخندق

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved