• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

سوتیلی ماں کی رضاعی نواسی سے نکاح کا حکم

استفتاء

*** کے والد نے دو شادیاں کی ہیں اور*** کی سوتیلی والدہ نے *** کے والد کے نکاح میں ہوتے ہوئے ***کی والدہ کوجب ان کی عمر دو سال سے کم تھی  دودھ پلایا ہے اب ***کی بہن سے جو *** کی رضاعی بھانجی لگتی ہے *** کا نکاح درست ہے یا نہیں ؟

تنقیح: *** کی سوتیلی والدہ کے *** کے والد  سے تین بچے ہیں جس وقت ضیاءالرحمٰن کی والدہ نے *** کی سوتیلی والدہ کا دودھ پیا اس وقت ان تینوں میں سے ایک چھوٹی بچی بھی دودھ پی رہی تھی۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں ***کی بہن کی ساتھ *** کا نکاح درست نہیں ہے۔

توجیہ:مذکورہ صورت میں***کی والدہ *** کی رضاعی باپ شریک بہن ہے تو جس طرح نسبی باپ شریک بہن اور اس کی اولاد کے ساتھ نکاح درست نہیں اسی طرح رضاعی باپ شریک بہن اور اس کی اولاد کے ساتھ بھی نکاح  درست نہیں ۔

فتح القدیر (3/430ط:دارالباز) میں ہے:

‌ولبن ‌الفحل يتعلق به التحريم وهو أن ترضع المرأة صبية فتحرم هذه الصبية على زوجها وعلى آبائه وأبنائه ويصير الزوج الذي نزل لها منه اللبن أبا للمرضعة.

(قوله ‌ولبن ‌الفحل) هو من إضافة الشيء إلى سببه (يتعلق به التحريم) يعني اللبن الذي نزل من المرأة بسبب ولادتها من رجل زوج أو سيد يتعلق به التحريم بين من أرضعته وبين ذلك الرجل بأن يكون أبا للرضيع، فلا تحل له إن كانت صبية؛ لأنه أبوها ولا لإخوته؛ لأنهم أعمامها ولا لآبائه؛ لأنهم أجدادها ولا لأعمامه؛ لأنهم أعمام الأب ولا لأولاده وإن كانوا من غير المرضعة؛ لأنهم إخوتها لأبيها ولا لأبناء أولاده؛ لأن الصبية عمتهم.

در مختار مع تنویر الابصار(4/390) میں ہے:

(ويثبت به وإن قل ‌أمومية ‌المرضعة للرضيع، و) يثبت (أبوة زوج مرضعة) إذاكان (لبنها منه له) وإلا لا كما سيجئ (فيحرم منه) أي بسببه (ما يحرم من النسب) رواه الشيخان.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved