• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

ماں کے شوہر کے بیٹے سے نکاح کرنا

استفتاء

*** اور***کی شادی ہوئی اور پھر طلا ق ہو گئی۔ اس کے بعد ***نے ***سے شادی کی جس سے ان  کی بیٹی "*** ” پیدا ہوئی۔***نے***سے نکاح کیاجس سے ان کا بیٹا ” *** ” پیدا  ہوا ۔ ا*** اور *** کا بیٹا***اور***کی بیٹی***سے نکاح کرنے  کا خواہش مند ہے ، کیا یہ نکاح کرنا جائز ہے ؟

تنقیح : *** اور *** آپس میں چچا زاد ہیں اور*** بھی *** اور*** کی چچا زاد ہے جبکہ***کی ان لوگوں سے کوئی رشتہ داری نہیں تھی ۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

***کا اقراء سے  نکاح کرنا جائز ہےکیونکہ ***اور اقراء کے درمیان ایسا  کوئی رشتہ موجود نہیں  جس کی وجہ سے نکاح کرنا منع ہو ۔

البحر الرائق (3/101) میں ہے :

قوله: وذكر الأصلاب في الآية إلخ) قال الرملي قالوا لا يحرم على المرء زوجة من تبناه؛ لأنه ليس بابن له ولا تحرم ‌بنت ‌زوج ‌الأم ولا أمه ولا أم زوجة الأب ولا بنتها ولا أم زوجة الابن ولا بنتها ولا زوجة الربيب ولا زوجة الراب

امداد الاحکام (2/250) میں ہے :

سوال (۱۲) کیا فرماتے ہیں علماء دین و مفتیان شرع متین اس مسئلہ  میں کہ *** نے ہمراہ *** نکاح کیا چند مدت کے بعد ***نے *** کو طلاق دے دی بعدہ ***نے ہمراہ *** نکاح کیا اور *** نے بعد انقضائے عدت کے ہمراہ *** نکاح کیا ۔ *** کے بطنِ *** سے ایک لڑکی عائشہ پیدا ہوئی اور *** کا بطنِ *** سے ایک لڑکا مسمی *** پیدا ہوا تو کیا صورت متذکرہ بالا میں بروئے شرع محمدی کے *** کے نکاح میں***آسکتی ہے یا نہ   ؟

تنقیح  :۔ ***  اور *** اور *** اور *** میں باہم کیا قرابت ہے اگر کوئی قرابت نہیں تو اس کو ظاہر کیا جائے سوال نا تمام ہے اس لئے جواب نہیں دیا جا سکتا ۔

الجواب عن التنقيح : *** اور *** اور *** اور *** میں کوئی اور قرابت نہیں صرف یہ کہ *** پہلے *** کے زوجہ تھی بعدہ *** کو *** نے طلاق دیدی بعد انقضائے مدت کے *** نے نکاح ثانی ہمراہ *** کیا تھا اور *** نے نکاح ہمراہ *** کیا دوسرے خاوند کے گھر مسماة *** کے ***لڑکا پیدا ہوا او*** کے دوسری عورت مسماۃ *** سے عائشہ لڑکی پیدا ہوئی تو عائشہ اور *** کا آپس میں نکاح ہو سکتا ہے یا نہ ؟ الغرض صرف *** اور *** کی قرابت سابقہ بطور زوجیت کے تھی اور کوئی قرابت نہیں والسلام مع الاكرام۔

الجواب ، صورت مسئولہ میں عائشہ کا نکاح *** کے ساتھ جائز ہے ۔ کیونکہ یہ عائشہ اس *** کی ماں کے شوہر کی بیٹی ہے اور وہ حرام نہیں ،  قال في الدر  واما بنت زوجة اخته او ابنه فحلال الخ وفي رد المحتارا قال الخير الرملي ولا تحرم بنت زوج الام ولا امه ولا ام زوجة الاب ولا بنتها ولا ام زوجة الابن و لا بنتها ولا زوجة الربيب ولا زوجة الراب الخ ۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved