• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

باپ کی چچازاد سے نکاح  کا حکم

استفتاء

خالد نے  فاطمہ سے نکاح کیا اس حال میں کہ فاطمہ کا  پہلے شوہر سے ایک بیٹا تھا جس کا نام "اسلم” ہے ۔پھر خالد اور فاطمہ کا ایک  بیٹا پیدا  ہوا جس کا نام "علی” ہے ۔اب اسلم اور علی ماں شریک بھائی ہوگئے،اس کے بعد اسلم کی شادی ہوئی اور ایک بیٹا ہوا  جس کا نام” عمر "ہے اور علی   کی بھی شادی ہوئی اور ایک بیٹا ہوا  جس  کا نام” رضوان "ہے ۔پھر اسلم کے بیٹے عمر کی شادی ہوگئی اور ایک بیٹی پیدا ہوئی جس کا نام "عائشہ” ہے ۔اب کیا رضوان کا عائشہ کے ساتھ نکاح جائز ہے یا نہیں ؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت  میں رضوان کا عائشہ کے ساتھ نکاح کرنا جائزہے کیونکہ حرمت کے اسباب میں سے کوئی سبب موجودنہیں ہے۔

درمختارمع ردالمحتار (4/107) میں ہے:فصل في المحرمات: أسباب التحريم  أنواع قرابة مصاهرة رضاع جمع ملك شرك إدخال أمة على حرة فهي سبعة ذكرها المصنف بهذا الترتيب…..

….فلهذا تحرم العمات والخالات وتحل بنات العمات والاعمام والخالات والأخوال "

احسن الفتاوی (5/73) میں ہے:۔

سوال :باپ کی چچازاد سے شرعا نکاح جائز ہے یا نہیں ؟

الجواب :جائز ہے۔قال الله تعالي بعد ذكر المحرمات :واحل لكم ماورآء ذالكم ،وفي” شرح التنوير”واما عمة عمة امه وخالة خالة ابيه حلال كبنت عمه وعمته وخاله وخالته لقوله تعالي :” واحل لكم ماورآء ذالكم ” قلت :لما حلت بنت العم  فبنت عم الاب بالاولی ونطیر هذا مااستدل به ابن عابدين رحمه الله تعالي  حیث قال تحت قولة:(واما عمة عمة امه الخ ) واخت زوج الام تحرم فأخت زوج الجدة بالاولي (ردالمحتار)وقال في الفتح:وفروع اجداده وجداته ببطن واحد فلهذا تحرم العمات والخالات وتحل بنات العمات والاعمام والخالات والاخوال(فتح) قلت :حاصله ان حرمة فروع الاجداد والجدات مقصورة  علي البطن الاول لاتتجاوز الي البطن الثاني فلا تحرم بنت عم الاب لكونها من البطن الثاني لا البطن الاول من فروع اب الجد هو عم الاب.فقط والله تعالي اعلم

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved