• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

تین طلا ق بعد نیا نکاح کیسے ہوگا؟

استفتاء

محترم مفتی صاحب: عرض یہ ہے کہ میری بیٹی *****ملک کی شادی کو تقریبا 12 سال کا عرصہ ہوا ہے تین بچیاں پیدا ہوئی ہیں، میری بیٹی رافعہ کے شوہر کا نام عمران ہے ان کے درمیان ازدواجی جھگڑے ہوتے رہے جس کا نتیجہ یہ نکلا کہ ایک دن دوران تنازعہ ***نے اپنی اہلیہ کو تین بار زبان سے طلاق دے دی ، الفاظ یہ تھے: ’’میں نے تجھے طلاق دی‘‘ ’’میں نے تجھے طلاق دی‘‘ ’’میں نے تجھے طلاق دی‘‘ گواہ اس وقت کوئی نہ تھا لڑکی **** کو لڑکے والوں نے بلوایا پھر اس کے بعد پنچائیت بیٹھی تو اس میں **** نے سب کے سامنے زبان سے یہ ہی الفاظ بول کر طلاق دی تھی اس کے بعد قانونی طور پر عدالت سے زبانی طلاق کی وجہ سے خلع کا مقدمہ دائر کیا اور علیحدگی ہوگئی اب میں بیوی اپنی ازدواجی زندگی کو از سر نو شروع کرنا چاہتے ہیں۔ اس مسئلے کا حل بتادیجئے۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں چونکہ تینوں طلاقیں واقع ہوچکی ہیں جن کی وجہ سے بیوی شوہر پر حرام ہوچکی ہے اس لیے اب نہ رجوع ہوسکتا ہے اور نہ ہی صلح کی گنجائش ہے۔

درمختار مع ردالمحتار (51/5) میں ہے:

”(وكره) التزوج للثاني (تحريما) لحديث ‌لعن ‌المحلل والمحلل له (بشرط التحليل) كتزوجتك على أن أحللك (وإن حلت للاول) لصحة النكاح وبطلان الشرط فلا يجبر على الطلاق كما حققه الكمال، خلافا لما زعمه البزازي. ومن لطيف الحيل قوله: إن تزوجتك وجامعتك أو أمسكتك فوق ثلاث مثلا فأنت بائن. ولو خافت أن لا يطلقها تقول زوجتك نفسي على أن أمري بيدي: زيلعي، وتمامه في العمادية (أما إذا أضمرا ذلك لا) يكره (وكان) الرجل (مأجورا) لقصد الاصلاح وتأويل اللعن إذا شرط الاجر. ذكره البزازي“

(قوله: وتأويل اللعن إلخ) الأولى أن يقول وقيل تأويل اللعن إلخ كما هو عبارة البزازية ولا سيما وقد ذكره بعد ‌ما ‌مشى ‌عليه ‌المصنف من التأويل المشهور عند علمائنا ليفيد أنه تأويل آخر وأنه ضعيف. قال في الفتح: وهنا قول آخر، وهو أنه مأجور وإن شرط لقصد الإصلاح، وتأويل اللعن عند هؤلاء إذا شرط الأجر على ذلك. اهـ. قلت: واللعن على هذا الحمل أظهر لأنه كأخذ الأجرة على عسب التيس وهو حرام. ويقربه أنه عليه الصلاة والسلام سماه التيس المستعار.

ہندیہ (ط.رشیدیہ۔411/2) میں ہے:

”إن كان الطلاق ثلاثا في الحرة وثنتين في الأمة لم تحل له حتى تنكح زوجا غيره نكاحا صحيحا ويدخل بها ثم يطلقها أو يموت عنها كذا في الهداية ولا فرق في ذلك بين كون المطلقة مدخولا بها أو غير مدخول بها كذا في فتح القدير ويشترط أن يكون الإيلاج موجبا للغسل وهو التقاء الختانين هكذا في العيني شرح الكنز“

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved