• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

بیوی کے غیرمرد کے ساتھ بھاگ جانے سے نکاح کا حکم

استفتاء

کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ اگر کسی آدمی کی بیوی غیر مرد کے ساتھ بھاگ جائے تو اسلامی حوالے سے اس کا کیا حکم ہے؟ کیا اس عورت کا شوہر دوبارہ اس کو اپنے پاس رکھ سکتا ہے؟ وہ عورت آج کل دارالامان میں ہے اور جس آدمی کے ساتھ وہ بھاگ گئی تھی وہ جیل میں ہے۔

وضاحت مطلوب ہے کہ

سائل کا سوال سے کیا تعلق ہے؟

جواب وضاحت:یہ میرا اپنا ذاتی مسئلہ ہے، میری بیوی کسی کے ساتھ بھاگ گئی تھی، وہ میرے ماموں کی اکلوتی بیٹی ہے اس کا کوئی بہن بھائی نہیں ہے، اس کے والد صاحب فوت ہو چکے ہیں اور اس کی والدہ میرے پاس رہتی ہے، میرے تین بچے بھی ہیں وہ میرے پاس ہیں، میں یہ پوچھنا چاہتا ہوں کہ کیا میرا نکاح اس کے ساتھ اب بھی قائم ہے یا ٹوٹ گیا ہے؟ اور کیا ایسی بیوی کو رکھنا جائز ہے یا اسے طلاق دے دینی چاہیے؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

(1)اگرچہ بیوی کا غیر مرد کے ساتھ بھاگ جانابڑے گناہ کی بات ہے تاہم غیر مرد کے ساتھ  بھاگ جانے   سے  نکاح  نہیں ٹوٹتا، لہذا شوہر دوبارہ اس کو اپنے پاس رکھنا چاہے تو رکھ سکتا ہے البتہ اپنے پاس رکھنے کی صورت میں مستحب یہ ہے کہ جب تک بیوی کو ایک ماہواری نہ آ جائے اس وقت تک شوہر اس سے ہمبستری نہ کرے۔

(2) ایسی بیوی رکھنا جائز ہے،  طلاق دینا  ضروری نہیں۔

درمختار  مع ردالمحتار(5/215) میں ہے:

(وكذا لا عدة لو تزوج امرأة الغير) ووطئها (عالما بذلك) وفي نسخ المتن (ودخل بها) ولا بد منه وبه يفتى، ولهذا يحد مع العلم بالحرمة لأنه زنا، والمزني بها لا تحرم على زوجها. وفي شرح الوهبانية: لو زنت المرأة لا يقربها زوجها حتى تحيض لاحتمال علوقها من الزنا فلا يسقي ماؤه زرع غيره، فليحفظ لغرابته .

(قوله:لا يقربها زوجها) أي يحرم عليه وطؤها حتى تحيض وتطهر كما صرح به شارح الوهبانية، وهذا يمنع من حمله على قول محمد لأنه يقول بالاستحباب، كذا قاله المصنف في المنح في فصل المحرمات وقدمنا عنه أن ما في شرح الوهبانية ذكره في النتف وهو ضعيف، إلا أن يحمل على ما إذا وطئها بشبهة اهـ فافهم (قوله: فليحفظ لغرابته) أمر بحفظه لا ليعتمد بل ليجتنب بقرينة قوله لغرابته، فإن المشهور في المذهب أن ماء الزنا لا حرمة له «لقوله – صلى الله عليه وسلم – للذي شكا إليه امرأته إنها لا تدفع يد لامس: طلقها، فقال إني أحبها وهي جميلة، فقال له – صلى الله عليه وسلم – استمتع بها» وأما قوله: «فلا يسقي ماؤه زرع غيره» فهو وإن كان واردا عنه – صلى الله عليه وسلم – لكن المراد به وطء الحبلى لأنه قبل الحبل لا يكون زرعا بل ماء مسفوحا، ولهذا قالوا: لو تزوج حبلى من زنا لا يقربها حتى تضع لئلا يسقي زرع غيره لأن به يزداد سمع الولد وبصره حدة.فقد ظهر بما قررناه الفرق بين جواز وطء الزوجة إذا رآها تزني وبين عدم جواز وطء التي تزوجها وهي حبلى من زنا فاغتنمه .

درمختار مع ردالمحتار (9/704) میں ہے:

لا يجب على الزوج تطليق الفاجرة.

(قوله لا يجب على الزوج تطليق الفاجرة) ولا عليها تسريح الفاجر إلا إذا خافا أن لا يقيما حدود الله فلا بأس أن يتفرقا اھ مجتبى. والفجور يعم الزنا وغيره وقد «قال صلى الله عليه وسلم  لمن زوجته لا ترد يد لامس وقد قال إني أحبها: استمتع بها» اھ ط.

اعلاء السنن (11/137) میں ہے:

وعند تفریط المرأۃ في حقوق اللّٰه تعالیٰ الواجبة علیها مثل الصلاة ونحوها او أن تکون غیر عفیفة أو خارجة إلی المخالعة والشقاق مندوب إلیه.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved