• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

چارپائی کو سترہ بنانا

استفتاء

(1)اگر کوئی شخص چارپائی پر سویا یا بیٹھا ہواہو تو کیا یہ چارپائی بطور سترہ استعمال کی جاسکتی ہے یا نہیں ؟(2)یا اس چارپائی کے سامنے نماز ادا کی جاسکتی ہے یا نہیں؟(3)یا چارپائی کا سامنے ہونا نماز میں خلل کا باعث ہے یا نہیں؟

سائل:محمد عمران

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

(1)اگر کوئی شخص چارپائی پر سویا یا بیٹھا ہوا ہو تو اس چارپائی کو  بطور سترہ استعمال کیا جا سکتا ہے بشرطیکہ چارپائی پر بیٹھے یا سوئے ہوئے شخص کا چہرہ نمازی کی طرف نہ ۔(2)اس چارپائی کے سامنے بھی نماز ادا کی جاسکتی ہے۔(3)چارپائی کا سامنے ہونا نماز میں خلل کا باعث نہیں۔

الدر المختار (2/484)میں ہے:

(ويغرز) ندبا بدائع (الامام) وكذا المنفرد (في الصحراء) ونحوها (سترة بقدر ذراع) طولا (وغلظ أصبع) لتبدو للناظر (بقربه) دون ثلاثة أذرع (على) حذاء (أحد حاجبيه) لا بين عينيه والايمن أفضل.

حلبی کبیر (358)میں ہے:

وما في مسند البزاز ان رسول الله صلي الله عليه وسلم قال نهيت أن اصلي الي النيام والمتحدثين فهو محمول علي ما اذا كانت لهم اصوات يخاف منها التغليظ أو الشغل وفي النائمين اذا خاف ظهور شئ يضحكه ويكره ان يصلي الي وجه انسان وهو محمل ما روي البزاز عن علي رضي الله عنه انه صلي الله عليه وسلم رآي رجلا يصلي الي رجل فامره ان يعيد الصلاة .

فیض الباری (3/114)میں ہے:

(ابواب سترة المصلي)

باب الصلاة الي السرير

وفي نسخة على السرير وثبت السرير بمعنى "چارپائي”  في السير: وكان نسجه من سعف النخل والحبال، ولذا حملت عليه، وإن كان السرير تطلق على تخت عندهم أيضا، فالنسخة إن كانت «بعلى» فالمسألة فيه جواز الصلاة فوق السرير، وقد مر مني أنها تجوز مطلقا، لأن الشرط في السجود هو الإلقاء والطرح، وذا يحصل عليه بخلاف القطن، فإنه لا يحصل فيه الإلقاء، بل يحتاج إلى استمساك الرأس فلا يزال يخسف به، وإن كانت «إلى» فالمسألة فيه مسألة السترة ويكون الحاصل أن النبي صلى الله عليه وسلم جعل السرير سترة وحينئذ تكون أمامه خشبته المعروضة دون القائمة، فإن صلى إلى قائمته فهو ظاهر.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved