• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

دو بچوں کے کان میں اکٹھی اذان دینا

استفتاء

اگر کسی کے دو بچے ہوں ایک بچہ اور ایک بچی تو کیا دونوں کے کان میں اکٹھی اذان واقامت کہی جا سکتی ہے یا نہیں؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

اس بات کی صراحت تو نہیں ملی کہ دونوں کے کانوں میں اکٹھی اذان واقامت کہی جاسکتی ہے یا نہیں؟ تاہم اس سلسلے کی احادیث سے بظاہر یہ معلوم ہوتا ہے کہ ہر ہر بچے کے کان میں الگ الگ اذان دینا مقصود ہے ورنہ تو مسجد کی اذان کی آواز کا کان میں پہنچ جانا  ہی کافی ہوتا اور ہماری معلومات میں اس کا کوئی قائل نہیں، لہٰذا  ایک سے زائد بچے ہوں تو ہر بچے کے کان میں الگ الگ اذان واقامت کہی جائے ، اکٹھی اذان واقامت کہنا کافی نہیں ہے۔

مرقاۃ المفاتیح(750/7) میں ہے:

وعن أبي رافع – رضي الله عنه – قال: «رأيت رسول الله – صلى الله عليه وسلم – أذن في ‌أذن ‌الحسن بن علي – رضي الله عنهما – حين ولدته فاطمة بالصلاة» . رواه الترمذي، وأبو داود. وقال الترمذي: هذا حديث حسن صحيح.

والمعنى أذن بمثل أذان الصلاة وهذا يدل على سنية الأذان في أذن المولود وفي شرح السنة: روي أن عمر بن عبد العزيز – رضي الله عنه – كان يؤذن في اليمنى ويقيم في اليسرى إذا ولد الصبي. قلت: قد جاء في مسند أبي يعلى الموصلي، عن الحسين – رضي الله عنه – مرفوعا: «من ولد له ولد فأذن في أذنه اليمنى وأقام في أذنه اليسرى لم تضره أم الصبيان» ” كذا في الجامع الصغير للسيوطي رحمه الله.

لمعات التنقیح (220/7) میں ہے:

وعن أبي رافع – رضي الله عنه – قال: «رأيت رسول الله – صلى الله عليه وسلم – أذن في ‌أذن ‌الحسن بن علي – رضي الله عنهما – حين ولدته فاطمة بالصلاة» . رواه الترمذي، وأبو داود. وقال الترمذي: هذا حديث حسن صحيح.

قوله: (أذَّن في ‌أذن ‌الحسن) -رضي اللَّه عنه-، وهو سنة عند الولادة إدخالًا لكلمة اللَّه ودين الإسلام أول مجيئه في الدنيا، وخصه بالأذان لأن الشيطان يدبر ويفر عند سماع الأذان، ونقل عن بعض السلف الأذان في اليمين والإقامة في الشمال.

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved