• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

دومرتبہ ’’میں تمہیں طلاق دیتا ہوں‘‘کہنے کا حکم

استفتاء

میرے شوہر کا میری ماں سے جھگڑا ہوا تو میرے شوہر کے والد ان کو تھپڑ مار کر گھر لےگئےتھے ۔پھر دوسری مرتبہ میری ماں سےجھگڑا ہوا تومیرے شوہر نے مجھے دومرتبہ طلاق دی ،طلاق کے الفاظ یہ تھےکہ” میں حسن جمیل  تمہیں طلاق دیتا ہو ں ’’میں حسن جمیل تمہیں طلاق دیتا ہو ں‘‘اس کے علاوہ کوئی ہاتھاپائی یاتوڑ پھوڑ وغیرہ شوہر نے نہیں  کی۔اب شریعت میں ہمارے لئے کیا حکم ہے؟کیا ہماری صلح ہوسکتی ہے؟ ہم دونوں اس بیان پر متفق ہیں۔

تنقیح:شوہر کو اچھی طرح علم تھا کہ اس نے کیا کہا تھااور اسے طلاق کے مذکورہ الفاظ بھی یاد ہیں-

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں دورجعی طلاقیں واقع ہوگئی ہیں جن کا حکم یہ ہےکہ اگر شوہر عدت کے اندر رجوع کرلے تورجوع ہوجائےگااور نکاح قائم رہے گا اوراگر عدت کے اندر رجوع نہ کیا  توعدت ختم ہونے پر نکاح بھی ختم ہوجائے گاجس کے بعداکٹھے رہنے کے لئے میاں بیوی کو نیا نکاح کرنا ہوگا ۔

نوٹ:  آئندہ کے لئے شوہر کے پاس صرف ایک طلاق کا اختیار باقی ہے۔

 ہندیہ(2/408)میں ہے:

وإذا طلق الرجل امرأته تطليقة رجعية أو تطليقتين فله أن يراجعها في عدتها رضيت بذلك أو لم ترض كذا في الهداية وإن ادعى الزوج الدخول بها وقد خلا به

بدائع الصنائع (3/101)میں ہے:

أما الأول فالألفاظ التي يقع بها الطلاق في الشرع نوعان صريح وكناية أما الصريح فهو اللفظ الذي لا يستعمل إلا في حل قيد النكاح وهو لفظ الطلاق أو التطليق مثل قوله أنت طالق أو أنت الطلاق أو طلقتك أو أنت مطلقة مشددا

ہندیہ (2/406)میں ہے:

الرجعة إبقاء النكاح على ما كان ما دامت في العدة كذا في التبيين وهي على ضربين سني وبدعي فالسني أن يراجعها بالقول ويشهد على رجعتها شاهدين ويعلمها بذلك فإذا راجعها بالقول نحو أن يقول لها راجعتك أو راجعت امرأتي ولم يشهد على ذلك أو أشهد ولم يعلمها بذلك فهو بدعي مخالف للسنة والرجعة صحيحة وإن راجعها بالفعل مثل أن يطأها أو يقبلها بشهوة أو ينظر إلى فرجها بشهوة فإنه يصير مراجعا عندنا إلا أنه يكره له ذلك ويستحب أن يراجعها بعد ذلك بالإشهاد كذا في الجوهرة النيرة ألفاظ الرجعة صريح وكناية فالصريح راجعتك في حال خطابها أو راجعت امرأتي حال غيبتها وحضورها أيضا ومن الصريح ارتجعتك ورجعتك ورددتك وأمسكتك ومسكتك بمنزلة أمسكتك فهذه يصير مراجعا بها بلا نية والكناية أنت عندي كما كنت وأنت امرأتي فلا يصير مراجعا إلا بالنية

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم               

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved