• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

کیا رضاعی بیٹے کے لیے باپ کی منکوحہ محرم ہوگی؟

استفتاء

*** نے اپنابھتیجا  پیدا ہوتے ہی گود لیا اور اسے دودھ بھی پلایا پھر دوسال بعد *** کا انتقال ہو گیا ،*** کے شوہر نے *** سے نکاح کر لیا اب پوچھنا یہ ہے کہ کیا یہ بچہ *** کا محرم ہو گا جبکہ *** کا شوہر اس بچے کا رضاعی  باپ ہے نسبی نہیں۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں *** نے جو دودھ اپنے بھتیجے کو پلایا تھا اگر وہ شوہر کی وجہ سے اترا تھا یعنی شوہر سے *** کا بچہ پیدا ہوا تھا جس کی وجہ سے دودھ  اترا تھا تو اس صورت میں شوہر اس بچے کا رضاعی باپ بن گیا تھا جس کی وجہ سے اس کی بیوی*** ا س بچے کے لیے محرم ہوگی لیکن اگر *** کا دودھ شوہر کی وجہ سے نہ  اترا تھا بلکہ دوائی وغیرہ کے استعمال  سے  اترا تھا تو *** کا شوہر اس بچے کا رضاعی باپ نہیں بنا تھا لہٰذا اس صورت میں*** اس بچے کے لیے محرم نہ ہوگی۔

الدر المختار  مع ردالمحتار(4/392) میں ہے:

و يثبت (أبوة زوج مرضعة) إذا كان (‌لبنها ‌منه) (له) وإلا لا كما سيجيء(فيحرم منه) أي بسببه (ما يحرم من النسب) رواه الشيخان

(قوله وأبوة زوج مرضعة ‌لبنها ‌منه) المراد به اللبن الذي نزل منها بسبب ولادتها من رجل زوج أو سيد فليس الزوج قيدا بل خرج مخرج الغالب بحر

حاشیۃ الطحطاوی علی الدر المختار  (2/94) میں ہے:

قوله: لبنها منه: ولو قبل الولادة بأن حبلت منه أى ونزل لبنها أما إذا لم تلد زوجته أو يبس لبنها ثم نزل لايحرم رضيعها على ولد من غيرها ………… لم يكن لبنها منه لاتثبت ابوّة بل يكون ربيبه من الرضاع يجوز له أن يتزوج بأولاد الزوج الثانى من غيرها

النہر الفائق (2/302) میں ہے:

ويكون ‌لبنها ‌منه لأنه لو لم يكن منه بل من غيره كما إذا تزوج ذات لبن من غيره ولم يكن من أحد كما إذا نزل لها لبن من غير ولادة أو جف بعد الولادة ثم رد لم يكن زوجها أبا فلو أرضعته بنته كان لابنه من غيرها التزوج بها كما في الخانية

الدر المختار مع ردالمحتار (4/393) میں ہے:

(فيحرم منه) أي بسببه (‌ما ‌يحرم ‌من ‌النسب)

(قوله ‌ما ‌يحرم ‌من ‌النسب) معناه أن الحرمة بسبب الرضاع معتبرة بحرمة النسب، فشمل زوجة الابن والأب من الرضاع لأنها حرام بسبب النسب فكذا بسبب الرضاع، وهو قول أكثر أهل العلم، كذا في المبسوط.

ہدایہ(2/72) میں ہے:

وامرأة أبيه أو امرأة ابنه من الرضاع لا يجوز أن يتزوجها كما لا يجوز ‌ذلك ‌من ‌النسب  لما روينا اشارة إلى قوله عليه السلام "يحرم من الرضاع ما يحرم من النسب”  وذكر الأصلاب في النص أى في قوله تعالى: وحلائل أبنائكم الذين من أصلابكم” لإسقاط اعتبار التبني على ما بيناه

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved