• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

مردوں کے لیے ریشم استعمال کرنے کا حکم

استفتاء

مردوں کے پینٹ کوٹ میں سلک کا کپڑا لگا ہوتا ہےتو ایسے کپڑے  پہننے کے بارے میں کیا حکم ہے؟

وضاحت مطلوب ہے: کیا پینٹ میں بھی سلک کا کپڑا ہوتا ہے؟

جواب وضاحت: کوٹ کے Inner (اندرونی) حصے میں لگا دیکھا ہے، پینٹ میں میرے خیال سے جیبیں سلک کی  ہوتی ہیں۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

جس کوٹ کے اندرونی حصے میں ریشم لگا ہوا ہو اور وہ چار انگل سے زائد ہو مرد کے لیے ایسا کوٹ پہننا جائز نہیں۔یہی تفصیل پینٹ (پتلون) کی جیبوں کے بارے میں ہے۔

نوٹ: یہ حکم اس سلک (ریشم) کا ہے جو  ریشم کے  کیڑے  سے حاصل کیا ہو البتہ وہ کپڑا جو ریشم کے کیڑے کے علاوہ مثلاً پولیسٹر  وغیرہ سے بنایا گیا ہو تو اس کا پہننا مردوں کے لیے بھی جائز ہے اگرچہ عرف میں اسے سلک (ریشم) ہی کہا جاتا ہو یا وہ اصلی سلک (ریشم) جیسا ہی  نظر آتاہو۔

الدر المختار(9/580) میں ہے:

‌يحرم ‌لبس الحرير ولو بحائل ……….. على المذهب الصحيح (أو في الحرب) وقالا: يحل في الحرب (على الرجل لا المرأة إلا قدر أربع أصابع)

فتاویٰ ہندیہ(5/232) میں ہے:

ولو جعل ‌القز ‌حشوا للقباء فلا بأس به؛ لأنه تبع ولو جعلت ظهارته أو بطانته فهو مكروه؛ لأن كليهما مقصود كذا في محيط السرخسي.

الدر المختار (9/584) ميں ہے:

 (وتكره ‌التكة منه) أي من الديباج هو الصحيح، وقيل لا بأس بها (وكذا) تكره (القلنسوة وإن كانت تحت العمامة والكيس الذي يعلق) قنية

وفي الشامية: (قوله والكيس الذي يعلق) أي ‌يعلقه ‌الرجل معه لا الذي يوضع ولا الذي يعلقه في البيت، واحترز به عن الذي لا يعلق والظاهر في وجهه أن التعليق يشبه اللبس، فحرم لذلك لما علم أن الشبهة في باب المحرمات ملحقة باليقين رملي.والظاهر أن المراد بالكيس المعلق نحو كيس التمائم المسماة بالحمائل، فإنه يعلق بالعنق بخلاف كيس الدراهم إذا كان يضعه في جيبه مثلا بدون تعليق. وفي الدر المنتقى: ولا تكره الصلاة على سجادة من الإبريسم، لأن الحرام هو اللبس أما الانتفاع بسائر الوجوه، فليس بحرام كما في صلاة الجواهر وأقره القهستاني وغيره. قلت: ومنه يعلم حكم ما كثر السؤال عنه من بند السبحة فليحفظ اهـ فقوله هو اللبس أي ولو حكما لما في القنية استعمال اللحاف من الإبريسم لا يجوز، لأنه نوع لبس بقي الكلام في بند الساعة الذي تربط به، ويعلقه الرجل بزر ثوبه والظاهر أنه كبند السبحة الذي تربط به تأمل، ومثله بند المفاتيح وبنود الميزان وليقة الدواة وكذا الكتابة في ورق الحرير وكيس المصحف والدراهم، وما يغطى به الأواني وما تلف فيه الثياب وهو المسمى بقجة ونحو ذلك مما فيه انتفاع بدون لبس أو ما يشبه اللبس. وفي القنية دلال يلقي ثوب الديباج على منكبيه للبيع يجوز إذا لم يدخل يديه في الكمين وقال عين الأئمة الكرابيسي فيه كلام بين المشايخ اهـ ووجه الأول: أن إلقاء الثوب على الكتفين إنما قصد به الحمل دون الاستعمال فلم يشبه اللبس المقصود للانتفاع تأمل. ونقل في القنية: أنه تكره اللفافة الإبريسمية والظاهر أن المراد بها شيء يلف على الجسد أو بعضها لا ما يلف بها الثياب تأمل

امدادالاحکام(4/361) میں ہے:

ریشم کا  کپڑا مرد کو پہننا حرام ہے خواہ کپڑے کے اوپر پہنا جاوے خواہ کسی کپڑے کے نیچے اور نماز  پڑھنے کی حالت میں بھی حرام ہے  اور پہن کر نماز پڑھیں تو نماز مکروہ ہوگی۔

کفایت المفتی(9/150) میں ہے:

سلک جو سن یا نباتاتی اجزا سے بنا ہو اس کا پہننا بلا شبہ جائز ہے البتہ جو سلک کیڑے کا بنایا ہوا ہو وہ ریشم ہے اور مردوں کے لیے بشرائط  معتبرہ فی الحریر جائز یا ناجائز ہوگا یعنی خالص یا جس کا بانا ریشم ہو ناجائز اور جس کا تانا ریشم ہو وہ جائز ۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم               

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved