• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

رضاعی بھانجی سے نکاح کا حکم

استفتاء

*** کی دو بیویاں ہیں *** اور ***،*** نے *** کا دودھ پیا ہے تو کیا*** کی بیٹی کا نکاح *** کے بیٹے کے ساتھ  جو دوسری بیوی *** سے ہے ہوسکتا ہے یا نہیں؟

وضاحت مطلوب ہے: (1) *** نے جب *** کا دودھ پیا تھا تو *** *** کے نکاح  میں تھی یا نہیں؟(2) *** کی ***  سے اولاد ہے یا نہیں؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

یہ نکاح جائز نہیں کیونکہ جب *** نے *** کی بیوی *** کا دودھ پیا تو *** *** کا رضاعی باپ اور *** کی تمام اولاد خواہ وہ *** سے ہو یا *** سے ہو *** کے رضاعی بہن  بھائی بن گئے اس لحاظ سے *** کی بیٹی اور *** کی دوسری بیوی *** کا بیٹا  رضاعی ماموں بھانجی بنے اور نسبی ماموں کی طرح رضاعی ماموں سے بھی نکاح جائز نہیں۔

فتح القدیر (3/430ط:دارالباز) میں ہے:

‌ولبن ‌الفحل يتعلق به التحريم وهو أن ترضع المرأة صبية فتحرم هذه الصبية على زوجها وعلى آبائه وأبنائه ويصير الزوج الذي نزل لها منه اللبن أبا للمرضعة.

(قوله ‌ولبن ‌الفحل) هو من إضافة الشيء إلى سببه (يتعلق به التحريم) يعني اللبن الذي نزل من المرأة بسبب ولادتها من رجل زوج أو سيد يتعلق به التحريم بين من أرضعته وبين ذلك الرجل بأن يكون أبا للرضيع، فلا تحل له إن كانت صبية؛ لأنه أبوها ولا لإخوته؛ لأنهم أعمامها ولا لآبائه؛ لأنهم أجدادها ولا لأعمامه؛ لأنهم أعمام الأب ولا لأولاده وإن كانوا من غير المرضعة؛ لأنهم إخوتها لأبيها ولا لأبناء أولاده؛ لأن الصبية عمتهم.

فتاویٰ دارالعلوم دیوبند(8/311) میں ہے:

سوال:*** کا رضاعی باپ ہے اور *** کی دوسری زوجہ سے جو مرضعہ نہیں ہے ایک بیٹا *** نام ہے اور *** کی جو شیر خوار ہے ایک *** بیٹی ہے،پس عند الشرع کیا *** کا نکاح**سے درست ہے یا نہیں؟

جواب:جبکہ *** *** بی بی کا رضاعی باپ ہوا تو*** جو بیٹا فخرالدین کا دوسری زوجہ سے ہے *** بی بی کا بھائی رضاعی علاتی ہوا،اور *** بی بی کی دختر *** کی بھانجی ہوئی پس بقاعدہ’’يحرم من الرضاع ما يحرم من النسب ‘‘نکاح *** کا *** بی بی کی دختر سے نا جائز ہے ۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved