• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

رضاعی بھتیجی ، بھتیجے یا بھانجی ، بھانجے سے نکاح کا حکم

استفتاء

کیا فرماتے ہیں فقہائے کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ*** نے اپنی دادی کا دودھ پیا۔ اس طرح وہ اپنے چچا اور پھوپھی کا رضاعی بھائی ہوگیا اور اُن کے بچوں کا چچا اور ماموں ۔

حل طلب مسئلہ یہ ہے کہ (1) کیا رضاعی ماموں اپنی رضاعی بھتیجی یا بھانجی کی اولاد سے نکاح کرسکتا ہے؟(2)بھتیجے اور بھانجے کی بیٹی سے نکاح کرسکتا ہے؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

2-1.نہیں کرسکتا، کیونکہ جو احکام سگے ماموں کے ہیں وہی رضاعی ماموں کے ہیں اور جو احکام سگے چچا کے ہیں وہی رضاعی چچا کے ہیں۔

شامی(4/399) میں ہے:

(ولا) حل (‌بين ‌الرضيعة وولد مرضعتها) أي التي أرضعتها (وولد ولدها) لانه ولد الاخ

فتاویٰ عالمگیری(1/343) میں ہے:

يحرم ‌على ‌الرضيع أبواه من الرضاع وأصولهما وفروعهما من النسب والرضاع جميعا

فتحالقدیر(3/430) میں ہے:

(ولبن الفحل يتعلق به التحريم وهو أن ترضع المرأة صبية فتحرم هذه الصبية على زوجها وعلى آبائه وابنائه ويصير الزوج الذى نزل لها منه اللبن ابا للمرضعة)

(قوله ولبن الفحل) هو من إضافة الشيء إلى سببه (يتعلق به التحريم) يعني ‌اللبن ‌الذي ‌نزل من المرأة بسبب ولادتها من رجل زوج أو سيد يتعلق به التحريم بين من أرضعته وبين ذلك الرجل بأن يكون أبا للرضيع، فلا تحل له إن كانت صبية؛ لأنه أبوها ولا لإخوته؛ لأنهم أعمامها ولا لآبائه؛ لأنهم أجدادها ولا لأعمامه؛ لأنهم أعمام الأب ولا لأولاده وإن كانوا من غير المرضعة؛ لأنهم إخوتها لأبيها ولا لأبناء أولاده؛ لأن الصبية عمتهم، وإذا ثبتت هذه الحرمة من زوج المرضعة فمنها أولى فلا تتزوج أباها؛ لأنه جدها لأمها ولا أخاها؛ لأنه خالها ولا عمها؛ لأنها بنت بنت أخيه ولا خالها؛ لأنها بنت بنت أخته ولا أبناءها وإن كانوا من غير صاحب اللبن؛ لأنهم إخوتها لأمها

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved