- فتوی نمبر: 21-52
- تاریخ: 10 مئی 2024
- عنوانات: حظر و اباحت > عملیات، تعویذات اور جادو و جنات
استفتاء
جو تعویذ قرآن پاک کی آیات، دعائیں،منزل وغیرہ کے بنائے جاتے ہیں جیسےنظرلگنےکا ،بیماری کا،حسدکا،زیادہ رونے والے چھوٹےبچوں کا،وغیرہ اس طرح کے مختلف تعویذ ہوتے ہیں،کیا یہ تعویذ گلے،بازو،یا جسم کے کسی حصہ میں پہنانا درست ہیں؟ اس کی وضاحت قرآن و حدیث کے ساتھ کر دیں۔
کہیں یہ حدیث سنی ہے(حوالہ نہیں یاد) آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا:جس نے تعویذ لٹکایا اس نے شرک کیا.
کیا یہ حدیث صحیح ہے؟اور اگر صحیح ہے تو یہ کس کے متعلق فرمائی گئی ہے؟
الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً
جو تعویز قرآن پاک کی آیات سے یاقرآن و حدیث میں مذکورہ دعاؤں سے بنائے گئے ہوں انہیں بچوں کے گلے،بازو یا جسم کے کسی حصے میں پہنانا درست ہے آپ نے جو حدیث سنی ہے وہ درست ہےاور صحیح ہے لیکن یہ حدیث ان تعویذوں کے بارے میں ہے جن میں کفریہ یاشرکیہ یا خلافِ شرع باتیں ہوں،جن تعویذوں میں خلاف شرع کوئی بات نہ ہو وہ مراد نہیں۔
صحیح مسلم( 22 باب لا بأس بالرقى ما لم يكن فيہ شرك ) (رقم الحدیث 2200)میں ہے:
عن عوف بن مالك الأشجعي قال:كنا نرقي في الجاهلية فقلنا يا رسول الله كيف ترى في ذلك فقال اعرضوا علي رقاكم لا بأس بالرقى ما لم يكن فيه شرك۔
ترجمہ: حضرت عوف ابن ما لک الاشجعی رضی اللہ عنہ سے مروی ہےوہ فرماتےہیں کہ ہم لوگ زمانہ جاہلیت میں رقیہ (تعویذگنڈے)کیا کرتے تھے تو ہم نے عرض کیااے اللہ کےرسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم آپ اس بارے میں کیا فرماتے ہیں تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا اپنےرقیوں(تعویذ گنڈوں)کو میرے سامنے پیش کرو،رقیہ (تعویذگنڈے)میں کوئی حرج نہیں جب تک کہ اس میں شرکیہ کوئی چیز نہ ہو۔
سنن ابی داود (رقم الحدیث3885)میں ہے:
عن عمرو بن شعيب عن أبيه عن جده أن رسول الله،صلى الله عليه وسلم،كان يعلمهم من الفزع كلمات « أعوذ بكلمات الله التامة من غضبه وشر عباده ومن همزات الشياطين وأن يحضرون ». وكان عبد الله بن عمرو يعلمهن من عقل من بنيه ومن لم يعقل كتبه فأعلقه عليه.
ترجمہ: حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اﷲ عنہما سےمروی ہےکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ان کو خوف وگھبراہٹ ،سے(بچنےکےلیے) یہ کلماتِ« أعوذ بكلمات الله التامة من غضبه وشر عباده ومن همزات الشياطين وأن يحضرون »سکھاتے تھے اورحضرت عبداللہ بن عمرو رضی اﷲ عنہما، یہ کلماتِ اپنے سمجھ دار بچوں کو یاد کراتے تھے، اور جو بچہ سمجھ دار نہ ہوتا تھا اُس کے گلے میں یہ کلمات لکھ کر تعویذ کی شکل میں ڈال دیتے تھے ۔
شرح النووی على مسلم (3/ 93)میں ہے:
وقد رقي النبي صلى الله عليه و سلم وأمر بها فاذا كانت بالقرآن وبأسماء الله تعالى فهي مباحة وانما جاءت الكراهة منها لما كان بغير لسان العرب فانه ربما كان كفرا أو قولا يدخله الشرك قال ويحتمل أن يكون الذي كره من الرقية ما كان منها على مذاهب الجاهلية في العوذ التي كانوا يتعاطونها ويزعمون أنها تدفع عنهم الآفات ويعتقدون أنها من قبل الجن ومعونتهم۔
شامی(6/363)میں ہے:
ولا بأس بالمعاذات إذا كتب فيها القرآن، أو أسماء الله تعالى، ويقال رقاه الراقي رقياً ورقيةً: إذا عوذه ونفث في عوذته، قالوا: إنما تكره العوذة إذا كانت بغير لسان العرب، ولا يدرى ما هو، ولعله يدخله سحر أو كفر أو غير ذلك، وأما ما كان من القرآن أو شيء من الدعوات فلا بأس به اهـ والحديث الآخر: «من علق تميمةً فلا أتم الله له»؛ لأنهم يعتقدون أنه تمام الدواء والشفاء، بل جعلوها شركاء؛ لأنهم أرادوا بها دفع المقادير المكتوبة عليهم، وطلبوا دفع الأذى من غير الله تعالى الذي هو دافعه اهـ ط وفي المجتبى: اختلف في الاستشفاء بالقرآن بأن يقرأ على المريض أو الملدوغ الفاتحة، أو يكتب في ورق ويعلق عليه أو في طست ويغسل ويسقى. وعن «النبي صلى الله عليه وسلم أنه كان يعوذ نفسه».وعلى الجواز عمل الناس اليوم وبه وردت الآثار ولا بأس بأن يشد الجنب والحائض التعاويذ على العضد إذا كانت ملفوفة اه
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم
© Copyright 2024, All Rights Reserved