• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

بلی کا بچا ہوا پانی یا دودھ پینے کا حکم

استفتاء

کیا بلی کا بچا ہوا پانی ، دودھ یا کچھ اور پی سکتے ہیں؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

عام حالات میں بلی کے جھوٹے کو استعمال کرنا مکروہ تنزیہی ہے تا ہم استعمال کرنے والا اگر ضرورت مند ہو تو پھر مکروہ تنزیہی نہیں ۔

رد المحتار علی الدر المختار، کتاب الطہارۃ، فصل فی البئر (طبع: مکتبہ رشیدیہ، جلد نمبر 1صفحہ نمبر425) میں ہے:

"( و ) سؤر ( خنزير وكلب وسباع بهائم ) ومنه الهرة البرية ( وشارب خمر فور شربها ) ولو شاربه طويلا لا يستوعبه اللسان فنجس ولو بعد زمان ( وهرة فور أكل فأرة نجس ) مغلظ ( و ) سؤر هرة ( ودجاجة مخلاة ) وإبل وبقر جلالة ، فالأحسن ترك دجاجة ليعم الإبل والبقر والغنم قهستاني ( وسباع طير ) لم يعلم ربها طهارة منقارها ( وسواكن بيوت ) طاهر للضرورة ( مكروه ) تنزيها في الأصح إن وجد غيره وإلا لم يكره أصلا كأكله لفقير

قال ابن عابدين: قوله : (فور اكل فأرة) فإن مكثت ساعة ولحست فمها فمكروه منية ، ولا ينجس عندهما ۔۔۔۔  قوله : (كأكله لفقير) أي أكل سؤرها : أي موضع فمها ، وما سقط منه من الخبز ونحوه من الجامدات ؛ لأنه لا يخلو من لعابها ، وليس المراد أكل ما بقي أي مما لم يخالطه لعابها بخلاف المائع كما أوضحه في الحلية .وأفاد الشارح كراهته لغني ؛ لأنه يجد غيره ، وهذا عند توهم نجاسة فمها كما قدمناه عن الفتح قريبا”

مسائل بہشتی زیور،حصہ اول،  باب ۳: پانی کا بیان، جانوروں کے جھوٹے کا بیان (طبع: مجلس نشریات اسلام،جلد نمبر 1صفحہ نمبر 81) میں ہے:

"مسئلہ:دودھ سالن وغیرہ میں بلی نے منہ ڈال دیا تو اگر اللہ نے سب کچھ دیا ہو تو اسے نہ کھائے اور اگر غریب آدمی ہو تو کھا لے پھر اس میں کچھ حرج اور گناہ نہیں بلکہ ایسے شخص کے واسطے مکروہ بھی نہیں ہے۔”

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved