• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

(۱)حضرت علی کو مولاعلی کہہ سکتے ہیں؟(۲)اہل بیت میں کون کون شامل ہیں؟(۳)حضرت امیرمعاویہؓ نے حضرت علی ؓ کی خلافت کو کیوں نہیں مانا تھا؟

استفتاء

(1)حضرت علی ؓ کو ’’مولا علی ‘‘کہہ سکتے ہیں؟(2)اہل بیت میں کون کون شامل ہیں؟(۳)حضرت امیر معاویہؓ نے حضرت علی کی خلافت کوکیوں نہیں ماناتھا؟مفتی صاحب رہنمائی فرمائیں۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

1۔حضرت علی ؓکو’’مولا علی ‘‘کہنافی نفسہ جائز ہے لیکن چونکہ حضرت علی ؓکو’’مولا علی ‘‘کہنا اہل تشیع (شیعہ حضرات)کاشعار ہے اوراہل تشیع اس لفظ کو حضرت علی ؓ کی خلافت بلافصل  پر حجت بناتے ہیں اس لیے اہل سنت کو مولا علی نہیں کہناچاہیے ۔

مرقاة المفاتيح شرح مشكوة المصابيح(9/ 3944)میں ہے:

6103 – وعن البراء بن عازب، وزيد بن أرقم – رضي الله عنهما – «أن رسول الله – صلى الله عليه وسلم – لما نزل بغدير خم أخذ بيد علي فقال: ” ألستم تعلمون أني أولى بالمؤمنين من أنفسهم؟ قالوا بلى، قال: ” ألستم تعلمون أني أولى بكل مؤمن من نفسه؟ ” قالوا: بلى. قال: ” اللهم من كنت مولاه فعلي مولاه، اللهم وال من والاه، وعاد من عاداه ” فلقيه عمر بعد ذلك فقال له: هنيئا يا ابن أبي طالب، أصبحت وأمسيت مولى كل مؤمن ومؤمنة» . رواه أحمد ….وفی شرح المصابیح للقاضی تمسكت الشيعة أنه من النص المصرح بخلافة علي  رضي الله عنه  حيث قالوا: معنى المولى: الأولى بالإمامة، وإلا لما احتاج إلى جمعهم كذلك، هذا من أقوى شبههم، ودفعها علماء أهل السنة بأن المولى بمعنى المحبوب وهو كرم الله وجهه سيدنا وحبيبنا، وله معان أخر تقدمت، ومنه الناصر وأمثاله، فخرج عن كونه نصا فضلا عن أن يكون صريحا ولو سلم أنه بمعنى الأولى بالإمامة، فالمراد به المال، وإلا لزم أن يكون هو الإمام مع وجوده  عليه السلام  فتعين أن يكون المقصود منه حين يوجد عقد البيعة له، فلا ينافيه تقديم الأئمة الثلاثة عليه لانعقاد إجماع من يعتد به حتى من علي ثم سكوته عن الاحتجاج به إلى أيام خلافته قاض على من له أدنى مسكة بأنه علم منه أنه لا نص فيه على خلافته عقب وفاته عليه السلام  مع أن عليا  كرم الله وجهه  صرح نفسه بأنه صلى الله عليه وسلم لم ينص عليه ولا على غيره، ثم هذا الحديث مع كونه آحادا مختلف في صحته، فكيف ساغ للشيعة أن يخالوا ما اتفقوا عليه من اشتراط التواتر في أحاديث الإمامة؟ ما هذا إلا تناقض صريح وتعارض قبيح

2۔اہل بیت کی اصل مصداق ازواج مطہرات ہیں تاہم ایک حدیث کی وجہ سےحضرت فاطمہ ؓ حضرت علیؓ حضرت حسنؓ اورحضرت حسینؓ بھی اہل بیت ہیں۔

فتاوی محمودیہ (2/62)میں ہے:

آیت تطہیر کےمصداق ومخاطب حضرت علی ؓ،فاطمہؓ،حسنؓ،حسین ؓہیں یانہیں؟صرف ازواج پاک کو اہل بیت قرآنی کہنا اوران حضرات کو اہل بیت قرآنی نہ کہنا صحیح ہےیانہیں؟

جواب:آیت تطہیر(انما يريد الله ليذهب عنکم الرجس اهل البيت ويطهر کم تطهيرا)میں اہل بیت کامصداق ازواج النبی ہیں جیسا کہ حضرت ابن عباس ؓ نے فرمایا (نزلت في نساء النبي صلي الله عليه وسلم خاصة) البتہ حدیث سے ان دیگر حضرات کابھی اہل بیت ہونا ثابت ہے(اللهم هؤلاء اهل بيتي فاذهب عنهم الرجس وطهرهم تطهيرا)

3۔اس کےلیے حضرت مولانا مفتی عبدالواحد صاحبؒ کی کتاب ’’فہم حدیث‘‘کے متعلقہ صفحات آپ کو بھیج دیئے ہیں پھر بھی کوئی بات سمجھ نہ آئے تو براہ راست آکر بات کریں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved