• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

والد کو عمرہ کروانے کی نذر ماننا

استفتاء

کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ ایک شخص نے نذر مانی کہ اگر اللہ تعالی نے مجھے بیٹا دیا تو میں اپنے والد کو عمرہ کراؤں گا ۔بعد میں اللہ تعالی نے بیٹا دیا ۔ پھر والد صاحب بیمارے ہو گئے اور اسی اثناء  میں دنیا سے

رخصت ہو گئے تو اب نذر کیسے پوری ہو گی ؟ کیا اس کا بیٹا اس کی طرف سے عمرہ ادا کرے تو نذر پوری ہو جائے گی ؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

اب نذر پوری ہونے کی صورت یہ ہے کہ کسی اور کو عمرہ کروا دیں ، خود عمرہ کرنے سے نذر پوری نہ ہو گی کیونکہ اس نذر کا حاصل یہ تھا کہ باپ کو عمرہ کے پیسے بیٹا دے گا اور پیسے دینے کی نذر صحیح ہے اور شخص کی تعیین لغو ہے لہذا  کسی کو بھی عمرہ کرا دے تو نذر پوری ہو جائے گی ۔

فتح القدیر (3/174) میں ہے :

ومن قال: إن فعلت كذا ‌فعلي ‌أن ‌أحج ‌بفلان، فإن نوى أحج وهو معي فعليه أن يحج وليس عليه أن يحج به، وإن نوى أن يحجه فعليه أن يحجه لأن الباء للإلصاق فقد ألصق فلانا بحجه. وهذا يحتمل معنيين أن يحج فلان معه في الطريق وأن يعطي فلانا ما يحج به من المال، والتزام الأول بالنذر غير صحيح والثاني صحيح لأن الحج يؤدى بالمال عند اليأس من الأداء فكان هذا في حكم البدل وحكم البدل حكم الأصل فيصح التزامه بالبدل كما يصح التزامه بالأصل.

فتاوی شامی (3/740) میں ہے :

نذر لفقراء مكة جاز الصرف لفقراء غيرها) لما تقرر في كتاب الصوم أن النذر غير المعلق لا يختص بشيء

(قوله لما تقرر في كتاب الصوم) أي في آخره قبيل باب الاعتكاف وعبارته هناك مع المتن: والنذر من اعتكاف أو حج أو صلاة أو صيام أو غيرها غير المعلق ولو معينا لا يختص بزمان ومكان ودرهم وفقير …………………وكذا يظهر منه أنه لا يتعين فيه المكان والدرهم والفقير لأن التعليق إنما أثر في انعقاد السببية فقط، فلذا امتنع فيه التعجيل، وتعين فيه الوقت أما المكان والدرهم والفقير فهي باقية على الأصل من عدم التعيين

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved