• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

شوہرکاکھاناطلب کرنے پربیوی کانمازتوڑنا

  • فتوی نمبر: 16-267
  • تاریخ: 15 مئی 2024

استفتاء

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

ایک مسئلہ پوچھنا ہے کہ اگر بیوی نماز پڑھ رہی ہو اور شوہر کو بہت بھوک لگی ہو وہ  اپنی  بیوی کو کہے کہ نماز توڑ کر مجھے کھانا دو اور بیوی اس کی بات مان کر نماز توڑ دے تو کیا اس کا گناہ  شوہر کوہوگایا نہیں؟جب کہ نماز کاوقت باقی ہو اورقضاہونے کااندیشہ نہ ہو۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ صورت میں بیوی  کانماز توڑنا جائز نہیں ہے اوروہ نماز توڑنےکی وجہ سے گنہ گار ہوگی۔ اورچونکہ گناہ کاحکم دینابھی گناہ ہے اس لیے شوہر بھی گنہ گار ہوگا۔

حاشية الطحطاوي:(ص:371) میں ہے:

(يجب قطع الصلاة) ولو فرضا ( باستغاثة) شخص (ملهوف) لمهم  اصحابه كما لو تعلق به ظالم او وقع في ماء اوصال عليه حيوان فاستغاث( بالمصلى) او بغيره قدر على الدفع عنه ولا يجب قطع الصلاة (بنداءاحد ابويه) من غير استغاثة لان قطع الصلاة لا يجوز الا لضرورة وقال الطحاوي هذا في الفرض وان كان في نافلة ان علم احد ابويه انه في الصلاة و ناداه لا بأس بان لا يجيبه وان لم يعلم يجيبه (ويجوز قطعها) ولو كانت فرضا (بسرقة) يخشى على (ما يساوي درهما) لانه ما لو قال عليه الصلاة والسلام قاتل دون مالك وكذا في ما دونه في الاصح لانه يحبس في دانق وكذا لو فارت قدرها او خافت على ولدها او طلب منه كافر عرض الاسلام عليه (ولو) كان المسروق (لغيره)اى غير المصلي لدفع الظلم والنهي عن المنكر (و) يجوز قطعها لخشية (خوف) من (ذئب) ونحوه (على غنم) ونحوها (او خوف تردى) اى سقوط (اعمى) او غيره مما لا علم عنده (فى بئر ونحوه) كحفيرة وسطح و اذا غلب على الظن سقوطه وجب قطع الصلاة ولو فرضا (و) هو كما (اذا خافت القابلة) و هي المراة التي يقال لها داية تتلقى الولد حال خروجه من بطن امه ان غلب على ظنها (موت الولد)او تلف عضو منه او امه بتركها وجب عليها تاخير الصلاة عن وقتها وقطعها لو كانت فيها (والا فلا بأس بتاخيرها الصلاة وتقبل على الولد) للعذر كما أخر النبي صلى الله عليه وسلم الصلاة عن وقتها يوم الخندق

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved