• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : ٹیلی فون صبح 08:00 تا عشاء / بالمشافہ و واٹس ایپ 08:00 تا عصر
  • رابطہ: 3082-411-300 (92)+
  • ای میل دارالافتاء:

اشہرحج میں عمرہ کے بعد احرام کھول دیا پھر حج وعمرہ کی نیت سے احرام باندھا

استفتاء

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

ذی القعدہ کے آخر میں یا اشھر حج میں عمرہ کرنے کے بعد اگر احرام کھول دیا جائے اور پھر پانچ ذی الحج کو حج وعمرہ دونوں کی نیت سے احرام باندھ لے تو کیا اس طرح کرنا ٹھیک ہو گا؟ یعنی اشہر حج میں عمرہ کرنے کے بعد احرام کھول دیا تو کیا اب حج قران کرسکتے ہیں؟ خاص طور پر جب کہ مکہ میں ہی قیام ہو۔

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

مذکورہ شخص کا قران کرنا درست نہیں کیونکہ جو شخص مکہ میںچلاگیا وہ مکی کے حکم میں ہو گیا اور مکی حج قران نہیں کرسکتا۔

مناسک ملاعلی قاری (259)میں ہے:

السادس: ان يکون آفاقيا ولو حکما فلاقران للمکي اي الحقيقي الا اذا خرج الي الافاق قبل اشهر الحج قيل ولو فيها فيصح منه القران لصيرورته آفاقيا حکما اي کما انه لايجوز القران للآفاقي اذا دخل مکة وصار مکة وصار من اهلها حکما

غنیۃ المناسک (221)میں ہے:

واما التمتع فانه لايتصور من المکي ولايکره له ذلک واما القران فيکره ويلزمه الرفض۔

وايضافيه230

فان احرم المکي بهما معا اودخل احرام الحج علي العمرة قبل طوافها فلا بد من رفض احدهما فرفض العمرة اولي بالاتفاق بان يرفض افعالها في الحال ليرتفض احرامها بالوقوف بعرفة ومضي في حجته وعليه عمر ة ودم الرفض وان مضي فيهما جاز واساء وعليه دم الحج ۔

فمن قرن منهم)اي ولو باضافة احد النسکين الي الاخر (کان مسيئا وعليه دم جبر)اي کفارة لاسائته حتما لان قرانه غير مسنون ليکون عليه دم شکر (ويلزم رفض العمرة)اي لئلا يکون عمله مخالفا للسنة (فاذا رفضها فعليه دم الرفض )وهو دم جبر وان لم يرفض بان مضي عليها (فدم الجمع )اي مع الاساء ة عليه۔

نوٹ:         جو شخص بھی داخل میقات ہے وہ حج قران نہیں کرسکتا ۔چنانچہ غنیۃ المناسک (219)میں ہے:

ولاتمتع ولا قران ولا جمع بينهما في غير اشهر الحج لاهل مکة واهل المواقيت الخمسة ومن دونها الي مکة سواء کان بينه وبين مکة مسيرة سفر اولا وکل آفاقيي صار في حکم اهل مکة کان دخل الميقات لحاجة في اشهر الحج او قبلها فدخلت عليه۔فقط والله تعالي اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved