• جامعة دارالتقوی لاہور، پاکستان
  • دارالافتاء اوقات : صبح آ ٹھ تا عشاء

اگرسورت توبہ کےشروع میں تعوذ،تسمیہ پڑھنی چاہیئےتواس کےآغازمیں تعوذ،تسمیہ درج کیوں نہیں ؟

استفتاء

اگرسورت توبہ کےشروع میں تعوذ،تسمیہ  پڑھنی چاہیےتواس کےآغازمیں درج کیوں نہیں ؟

الجواب :بسم اللہ حامداًومصلیاً

اگرتلاوت کاآغازسورت توبہ سےکیاجائےتوشروع میں تعوذاورتسمیہ پڑھنی چاہیے،باقی رہی یہ بات کہ پھراس کےآغازمیں تعوذ،تسمیہ درج کیوں نہیں؟تواس کاجواب یہ ہےکہ تعوذتو کسی بھی سورت کےشروع میں نہیں اورتسمیہ اس لئے درج نہیں کہ یہ سورت باقی سورتوں کی طرح پوری طورپرمستقل سورت نہیں لہذاجب پیچھےسےتلاوت کرتے آرہے ہوں  تواس کےشروع میں تعوذ تسمیہ نہیں پڑھنی۔

ترمذی (رقم الحدیث3086)میں ہے:

حدثناابن عباس قال:قلت لعثمان بن عفان ماحملكم أن عمدتم إلى الأنفال وهي من المثاني وإلى براءةوهي من المئين فقرنتم بينهماولم تكتبوابينهماسطربسم الله الرحمن الرحيم ووضعتموهافي السبع الطول ماحملكم على ذلك؟فقال عثمان كان رسول الله صلى الله عليه و سلم ممايأتي عليه الزمان وهوتنزل عليه السورذوات العددفكان إذانزل عليه الشيءدعابعض من كان يكتب فيقول ضعواهؤلاءالآيات في السورةالتي يذكرفيهاكذاوكذاوإذانزلت عليه الآيةفيقول ضعواهذه الآيةفي السورةالتي يذكرفيهاكذاوكذاوكانت الأنفال من أوائل ماأنزلت بالمدينةوكانت براءةمن آخرالقرآن وكانت قصتهاشبيهةبقصتهافظننت أنهامنهافقبض رسول الله صلى الله عليه و سلم ولم يبين لناأنهامنهافمن أجل ذلك قرنت بينهماولم أكتب بينهماسطر بسم الله الرحمن الرحيم فوضعتهافي السبع الطول.

احکام القرآن مکمل (4/95) میں ہے:

فائدہ پنجم مسئلہ:جب اس پر بسم اللہ نہ ہونے کی وجہ معلوم ہوگئی کہ احتمال جزئیت سورت ہے تو ثابت ہوا کہ جو شخص خود سورت سے قرات شروع کرے یا اس کے درمیان سے کہیں شروع کریں ان دونوں حالتوں میں وہ بسم اللہ پڑھے اور جو اوپر سے پڑھتا آتا ہووہ بدوں بسم اللہ اس سورت کو شروع کر دے جیسا کہ مطلقاً سب سورتوں کے اجزاء کا یہی حکم ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فقط واللہ تعالی اعلم

Share This:

© Copyright 2024, All Rights Reserved